Regulamin pobytu
Dyrekcja obiektu Redyk Ski&Relax będzie Państwu bardzo wdzięczna za przestrzeganie tego regulaminu.
§ 1
- Pokój wynajmowany jest na doby.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Doba rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godz. 12:00 w dniu wyjazdu.
§ 2
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, prosimy zgłosić w Recepcji najpóźniej do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§ 3
- Podstawą do przyjęcia Gościa na pobyt jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
- Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby odwiedzające naszych Gości mogą przebywać w pokoju od godz. 7:00 do godz. 22:00.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który mieszkając wcześniej rażąco naruszył Regulamin Pobytu wyrządzając szkodę w mieniu Obiektu lub innych Gości albo szkodę Gościom, pracownikom lub innym osobom przebywającym w Obiekcie.
§ 4
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w Recepcji, co umożliwi obsłudze Obiektu niezwłoczną reakcję.
- Obiekt ma obowiązek zapewnić:
- profesjonalną i uprzejmą obsługę,
- sprzątanie pokoju i dokonywanie napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w obecności tylko wówczas gdy wyrazi takie życzenie. Sprzątanie pokoi odbywa się każdego dnia w godz. od 10:00 do 16:00,
- warunki do spokojnego i bezpiecznego pobytu oraz zachowanie w tajemnicy informacji o Gościu,
- sprawność urządzeń technicznych,
- wymianę bielizny pościelowej i ręczników co 3 dni na życzenie Gościa.
§ 5
- Na życzenie Gościa Obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji zawiązanych z pobytem i połączeniach komunikacyjnych,
- budzenie o oznaczonej godzinie,
- przechowanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w depozycie w czasie pobytu Gościa w Obiekcie.
§ 6
- Odpowiedzialność Obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową albo artystyczną jest zgodna z przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
- Istnieje możliwość zdeponowania wartościowych przedmiotów w sejfie na Recepcji.
- W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa powyżej odszkodowanie nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 lipca 1998 roku w sprawie ograniczenia odpowiedzialności osób utrzymujących zarobkowo hotele lub inne podobne zakłady ( Dz. U. z 1998r. nr 117, poz. 758 z późniejszymi zmianami).
§ 7
- Parking na terenie Obiektu jest monitorowany, niestrzeżony.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, bądź utratę samochodu lub innego pojazdu mechanicznego pozostawionego na parkingu.
§ 8
- W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających usług Obiektu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
§ 9
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie okien i drzwi i pozostawić klucz (kartę) w Recepcji. Za zgubienie klucza obowiązuje opłata w wysokości 50 zł.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy lub odwiedzających go osób.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących własności Obiektu. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy komputerowych.
- W przypadku zauważenia pożaru należy o tym fakcie powiadomić bezzwłocznie recepcjonistę lub innego pracownika Obiektu, a następnie ewakuować się zgodnie z oznaczeniami ewakuacyjnymi wskazującymi kierunki dojść i wyjść ewakuacyjnych.
- W całym Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i innych wyrobów tytoniowych. Naruszenie tego zakazu skutkować będzie naliczeniem opłaty w wysokości 500 zł. Palenie jest dozwolone na zewnątrz budynku lub na balkonie.
- Działając w imieniu SNFP – Stowarzyszenie Niezależna Fonografia Polska – Obiekt nieodpłatnie udostępnia, a Gość wypożycza odbiornik TV i radio do własnego, osobistego użytku, na okres pobytu w Obiekcie.
- Obiekt nie przyjmuje zwierząt.
§ 10
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju będą odesłane na koszt Gościa na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Obiekt przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc.
§ 11
Dane osobowe
- Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., informujemy że administratorem danych osobowych jest Stanisław Bobak działający pod firmą TATROPOL Stanisław Bobak z siedzibą w Zębie, ul. Potoczki 20, 34-521 Ząb.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu rezerwacji noclegu oraz świadczenia usług hotelarskich, a w przypadku udzielonej zgody również w celach marketingowych.
- Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania.
- W Obiekcie zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa Gości. Dane z monitoringu są przechowywane przez 7 dni. Dane z monitoringu mogą być udostępnione na żądanie odpowiednich służb.
- Każdy Gość ma prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, przenoszenia oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez Obiekt.
- W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych dodatkowo przysługuje prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia oraz prawo do bycia zapomnianym.
- Państwa dane mogą zostać udostępnione lub przekazane następującym kategoriom odbiorców:
- firmom transportowym i taksówkarskim w przypadku zamówienia dla Gościa transportu lub przesyłki kurierskiee,
- firmom świadczącym usługi wsparcia IT dla Obiektu,
- firmom świadczącym usługi obsługi księgowej,
- firmom świadczącym obsługę prawną,
- firmom świadczącym usługi marketingowe dla Obiektu.
- W przypadku stwierdzenia że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
- Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie firmy lub za pomocą skrzynki mailowej ado@redyk.pl.